"לבנט מגיע וי קטן בגלל שבסוף עמונה תפונה במשמרת שלו"

    יעקב ברדוגו אמר כי המנצח בסבב של חוק ההסדרה הוא בנט, שהוביל אחריו את הליכוד, הכתיב את הטון, סימן את המטרה והקיף אותה בעיגול
    אבי יעקב 2 Comment on "לבנט מגיע וי קטן בגלל שבסוף עמונה תפונה במשמרת שלו"

    אלקין: "אני בעד סעיף 7 בחוק ההסדרה אבל אין לי מושג אם יהיה רוב לסעיף הזה" • עמית סגל: "הדבר היחיד שמוציא את נתניהו משלוותו זה שמישהו מהקואליציה שלו אומר לו שהוא לא ימני מספיק" • ומי ניצח בקרב על עמונה?

    נתניהו ובנט צילום: Haim Hornstein
    יעקב ברדוגו אמר כי המנצח בסבב של חוק ההסדרה הוא בנט, שהוביל אחריו את הליכוד, הכתיב את הטון, סימן את המטרה והקיף אותה בעיגול
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר להגנת הסביבה זאב אלקין שוחח הערב עם אבי מימרן במהדורה המרכזית בקול חי ושיבח את נתניהו. "ראה"מ עומד בגבורה במחול השדים המתנהל נגדו. מדובר בקצף של סיפורי סרק שבעלי אינטרסים מנסים להדביק לו".

    במענה לשאלה אודות חוק ההסדרה אמר אלקין: "אני בעד סעיף 7 בחוק ההסדרה (החוק המכליל את עמונה א.י.) אבל אין לי מושג אם יהיה רוב לסעיף הזה".

    בעקבות חוק ההסדרה, פרשיות נתניהו והסקרים עלו לשידור במהדורה המרכזים פאנל אנשי קשורת שחיוו את דעתם בנושא.

    העיתונאי עמית סגל התייחס לאנקדוטה שפורסמה כי נתניהו הוציא את סמוטריץ מדיון בלשכתו אודות עמונה לאחר שאמר עליו בראיון לעיתון הארץ כי הוא אינו ימין: "הדבר היחיד שמוציא את נתניהו משלוותו אלו לא החקירות מלבד אולי פרשיית הצוללות, אלא שמישהו מהקואליציה שלו אומר לו שהוא לא ימני מספיק, זה מחזיר את נתניהו לטראומת הפלת שלטונו הקודם".

    יעקב ברדוגו אמר כי המנצח בסבב של חוק ההסדרה הוא בנט, שהוביל אחריו את הליכוד, הכתיב את הטון, סימן את המטרה והקיף אותה בעיגול.

    אולם איש חדשות 2 עופר חדד חידד את הנושא ואמר כי "לבנט מגיע וי קטן בגלל שבסוף עמונה תפונה במשמרת שלו. עוד לא שמענו את מחאות הימין בעמונה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הבג"ץ שלא מוכן להתפשר כשמדובר ביהודים – הוא בעיה – והפתרון פשוט חייבים לעשות הפלייה מתקנת לשים שם שופטים עם כיפות שחורות וסרוגות

    2. 1

      אוי איזה תמימות רק לא עם כיפות הם הכי קיצונים תיסמונת הכיפןת שמעת הם רק רוצים להראות שהם לא נוטים לצד הכיפה והם תמיד הכי אנטי